Ger upp för idag!

Nä, nu ger jag upp för idag...

Jag är helt djävla slut.
Sov som en kratta inatt pga av "whiplash-ångest", och så har det faktiskt gått i ett här idag också.
Jag har suttit och pulat ÄNNU mer med hemsidan och NU...
Är jag ännu mera nöjd.

Jag har fått till den "fallande" texten på sjalsidorna, jag har ändrat "pyttetexten" till grå färg.
Förut var den svart och mörkblå, man såg inte ett smack vad det stod.
Ordnat!
Ja, och lagt in två sjalar till.
Mycket fix blir det.
Och mer fix imorgon.

KUL!!!!!!
Då har jag iallafall något att göra...
När jag INTE har något att göra ;)

Annars blir det frissan och toppklippning.
Inget jag har råd med, men ett måste.
Plus att min frissa alltid är så himla uppbokad, så annars får jag vänta i evigheter innan jag kan få en ny tid förmodligen.
Jag får offra av mina 1200 kr.
Det är ju bara 15 dagar kvar till barnbidraget så...
Jag klarar mig nog ;)

Jag ser ut som en risbuske och har inte klippt mig sen i augusti.
Inte bra med ett självlockigt hår :(

Åsso fikat med grannfrugan som förhoppningsvis ska resultera i bebisar.
För hennes kaniner.
Jag återkommer FÖRMODLIGEN med KANIN-PORR imorgon ;)
En studie i natur typ...
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0