Hade ju mer...

Jag hade ju mer att blogga om...

Om sambon.
Och igår.

Vi skulle se en av dom där VEDERVÄRDIGA deckarna som går på tv.
"Cellisten", Wallander.

Ja, jag vet att jag jämt skriver att jag hatar dom där massproducerade deckarna OCH...
DET GÖR JAG!!!!
Men det var INGENTING annat på tv, så det fick bli det.
Den gick på vår filmkanal, då var det ju gratis.

Och sambon...
Som alltid blivit galen på att jag sitter och sågar, pratar sönder, dissar varenda deckare...
Var NÄSTAN värre ÄN MIG faktiskt!!!
Jag tappade intresset av filmen efter typ...
FEM MINUTER.

Sambon började köra på i värsta "Madde-sågning" och dissade, förlöjligade, gjorde miner, sa aaameeen.
Förvåningen och fnisset spred sig i mig.
Ja, DECKARHATET har helt klart smittat av sig.
Så OTIPPAT att det blev just SAMBON.
The DECKARLOVER personifierad ;)
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0