Vips, borta...

Klockan är 24.00 prick...

Jag ska snart krypa till kojs.
Har haft en mysig kväll här med vänner, mat och TÅRTA.
Och pussat MYCKET på BEBIS :D
Ljuvligt.

Min bästis, tillika BÄSTA SJAL-STAMKUND...
Kom hit, såg den röda nygjorda sjalen, och VIPS så var den borta ;)

Så det var bara att plocka bort den från hemsidan.
Hon är otrolig.
Vissa samlar på väskor, smycken, skor, fotbollar, kanske frimärken.
Hon samlar på MINA SJALAR :D

Jag hann alltså inte ens fota av den på modell.
Ska nog göra en till, för det är en VÄLDIGT säljbar modell, tror jag.
Så det kan vara bra att ha en på lager.
Garnaffären på måndag kanske?

Så såg vi film här.

"Twillight", ungdomsboken-kärleksfilmen om vampyrer.
Hade väl inte SÅ stora föväntningar direkt.
Men den var faktiskt bra, oväntat bra och välgjord.
Sonen såg den också.
Det var bara läskigt och våldsamt ca 5 minuter av filmen, och då fick han blunda.
Resten var KÄRLEKSFILM...

Kan väl vara NOG så läskigt med kärleksfilm i och för sig när man är 10 år ;)

När alla gått såg jag och sambon en ståuppshow med Chris Rock!
DET...
Var skratt-terapi!
Alltså är jag VÄRKFRI imorgon.
Allt enligt den mentala rehab-planen.

När våra vänner gick förut hade jag sån djävla värk, så jag var helt svettig i pannan.
Jag stålsatte mig och tänkte:
Ja...
Det där om att jag INTE HAR någon värk.
10 minuter senare var det bara LÅG värk igen.
Alltså, det ÄR OFÖRKLARBART!

Imorgon/Idag, ska jag och sonen ha en "Mor & Son dag" har vi bestämt :)

Får vi se vad det kan bli.
Jag gissar att det kan bli varmchoklad med vispgrädde inblandat.
Kanske jag ska propsa på någon utställning om jag orkar.
Men jag ska TÄNKA bort smärtan i såfall.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0