Ska jag eller inte...

Jag sitter just nu och funderar...

Ska jag gå till sjukgymnasten eller inte idag?
När jag la mig igårkvälls OCH under hela kvällen hade jag sådan värk så jag nästan DOG!
Idag är den låg.
Ska jag verkligen gå iväg och få akupunktur då?
Sätta igång ny smärta?
Jag är tveksam IGEN.

Jag ska nog ringa och kolla.
Sist skolkade jag ju...

Hade det varit min "gamla" sjukgymnast hade jag gått ändå.
För vi hade ju ändå SAMTAL, om inget annat gjordes.
Den NYA, hon springer ut och in och tar hand om andra patienter medans jag ligger med nålar.
Inget prat eller samtal.

Jag ringer nog och kollar faktiskt.
För jag vill inte ha "akupunkturvärk" när gårdagen var överdjävlig.
Jag saknar min Mr Motomoto.
Han TOG sig iallafall tid och lyssna och svara på "VECKANS FRÅGOR".
Det...
Har jag märkt att den NYA inte gör.
Nu ringer jag...

Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0