Snart läggdags!

Snart läggdags!

För jag är så trött och har så ont så det är omänskligt.
Om jag är bättre i nacken imorgon blir det INGEN akupunktur på fredag.
För jag tror fan i mig att det är DEN som gör ont idag.

Jag har ändå försökt vila RÄTT mycket idag, och det har inte hjälpt.
Värken har varit konstant.
Spikmatta och sömn.
Håll tummarna.

Annars så...

Har det hänt TVÅ roliga saker här ikväll.
Jag har haft min hemsida i två dagar.
Och...
På två dagar har jag redan mail med beställningar på 2 halsdukar :)
Fast den ena beställningen går inte att skicka för den halsduken finns inte.
Bara som ÖGON-GODIS på startsidan .
Men den andra beställningen finns.

Helt otroligt kul!

Skrev just till min grannfru och tackade henne för att hon visade mig sin hemsida häromdagen :D
Och att min egen hemsida har gett MER respons än vad tex Signerat. se har gjort på...
Typ 9 månader.
Och inte kostar det mig ett smack heller.
So far, so good!

Men NU skulle jag VERKLIGEN vilja STICKA och VIRKA lite nya grejer.
Faaaan vad jag vill det.
Kunde jag inte ha fått paja ett BEN istället?
Då hade jag åtminstone kunnat sitta och handarbeta mig igenom dagarna!

Jag VET att jag inte ska tänka så, men VISSA dagar kan jag verkligen bli GALEN på denna invaliditet.
Värk.
Nä, nu ska jag borsta tänderna och nanna kudden.
Nya tag imorgon.

Kaninen...
Eller The Sexmachine som han numera heter, ligger för övrigt som en NÖJD PASCHA och bara jäser i sin bur.

TYPISKT karlar...
Innan sex, spattiga och stingsliga som tusan.
Efter sex...
FILBUNKE-LÄGE.
Kolugnt ;)

Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0