Spiralhalsband.

Idag gjorde jag då klart Spiralhalsbandet jag hittade på nätet.

Design Kristina Lakris.
Tyckte det blev rätt FRÄCKT, nu lät jag som min mor nästan, fast hon hade väl sagt FRÄSIGT ;)
Jag tror jag ska pröva mig på lite tjockare garn, orginalet var lite fylligare än min.




Framifrån på Doris.



Bakifrån på mig, pärlknapp som håller ihop hela halsbandet.
Sonen orkade knappt ta sig ur tv-fåtöljen och knäppa EN bild ;D

Min bästis var här idag och blev förtjust...
Jag ska svänga ihop ett turkost till henne om en stund, ska nog testa med små pärlor då faktiskt.
Gick supersnabbt att göra, ca 45 min.

Sonen och sambon är på "Grabbkväll" ikväll hemma hos sambons kompis.
Dom ska äta god mat och spela Nintendo TROR jag.
"The Grabbs are hanging together" typ.

Jag...
Ska virka ett halsband, sedan virka på sjalen och se Guldbaggegalan.
Skönt.
Ses lite senare.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0