Stickmaskin.

Dagen började med värk och slutar med låg värk.

Men DÄR EMELLAN har jag faktiskt varit VÄRKFRI.
Alltså HELT utan värk.
Überskönt ;)

Jag har faktiskt bara virkat, pratat i telefon och sneglat på dumburken.
Och varit på JÄTTEGOTT humör.
Jag har känt mig så glad.
Jag har dessutom varit HELT ALONE.
Kan ha bidragit LITE ;)

Mitt virkprojekt har kommit halvvägs!
Så har jag en bra dag imorgon, så blir jag kanske klar imorgon eller i övermorgon.
Har det benvitsbeiga garnet som en morot som NÄSTA projekt.
Längtar :)

Det kommer bli samma mönster som den röda, så jag har en i lager.
Och det gröna garnet blir ett HELT NYTT (nygammalt), fyndat mönster på Tradera.
Och efter det...
Ska jag testa att göra EN KJOL!
Eget mönster.

Var för övrigt inne och kollade stickmaskiner på nätet!
Det...
Var inte billigt.
Jag hade för mig, när jag kollade för längesedan, att dom "DYRA" maskinerna låg på 5-8000 kr.
Det...
Var fel.
I den prisklassen var det LÅGBUDGET.
Dom låg på priset 5000 - 23 000 kr.
Som hittat jö.

Men...
Det räcker förmodligen för mig.
När jag VÄL HAR pengar att spendera på det.

Jag ska gå in på ett ställe där, jag halvkänner en person som stickar på maskin.
Jag ska gå in och RÅDFRÅGA märken, priser, innan jag köper något.
För mina HOBBYBEHOV.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0