Stickqvick-Butik... Open.

Idag har jag haft en BRA dag värkmässigt!

Så tre dagars vila kanske gav resultat ELLER så bestämde sig nacken för att bara "vara sjysst" igen.
Men nu har jag varit hos min sjukgymnast och då...
Har jag ont, SOM VANLIGT, också förväntat.

Igårkvälls hade jag svårt att gå och lägga mig!
Jag satt med den där hemsidan och pulade.
Eftersom jag började så sent, så ville jag inte sluta.
Men jag kände mig rätt NÖJD tillslut iallafall.

Det enda jag inte blev nöjd med var att jag ville ha sjalarnas namn i FALLANDE ordning.
Jag har fått det VÅGRÄTT, skall jag fixa till om en liten stund, när jag bloggat klart ;)

Så var det SÅ PERFEKT idag, för min bästis och lilla Längtan kom.
(Lilla Längtan är hennes bebis och hon heter Lykke, men jag har döpt om henne till Lykke-Längtan :)
För jag längtar så mycket efter henne när hon åker ifrån mig efter ett besök!

Iallafall så kom Längtans pappa också, när han var klart med sitt ärende.
Han är min bizniz-coach liksom, för han är bizniz-man!
Så visade jag det jag gjort för honom, och ville ha omdöme...
Han tyckte det var jättebra!

Sen NÄR jag kan hantverka igen...
Göra NYA KREATIONER...
Då kommer jag skicka ut nyhetsmail från Stickqvick-Butik :)
Så NICE!

Tillbaka till lilla Längtan som var här idag då.
Ja, jag kan inte säga annat än samma som jag ALLTID säger när hon kommer på besök:
I LOVE HER!
Ja, vi hade Puss & Kram kalas idag med.
Och snacka om att ens humör åker i höjden när hon LER!

Hon är nog den bästa medicin en "sjukling" som jag kan få.

Ett leende och man är NÄSTAN botad!
Tretti leenden och jag är FRISK!
Nä, inte riktigt men jag blir MENTALT friskare känns det som.
Jag får Lycko-hormoner av lilla Längtan :)
Hon borde kanske jobba på äldreboende och pigga upp gamlingar, ta jobb som SOLSTRÅLE!
Lite BARNARBETE har väl ingen dött av ;)

Trist SOM VANLIGT när dom gick.
Och jag hoppas på SNART återseende.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0