Tung.

Idag känns min status som...



En lite halvtrött, lite på HUGGET, TUNG, noshörning!

(Jag ber om ursäkt för min illustration av en noshörning, jag BARA gissar.
Har verkligen inte en aning om HUR en noshörnin faktiskt ser ut.
Det är därför jag har gömt BENEN i savannens höga gräs ;)
Det blev nog en BLANDNING av noshörning och elefant, eller kanske flodhäst...)

Vet inte riktigt varför jag känner mig så här.
Men jag MISSTÄNKER att jag ska ha...
"Den kvinnliga veckan".
Varje steg på min promenad nyss var som att bestiga Kebenkaise typ.
TUNGT och svårt att lyfta fötterna.
Men jag kom runt ringmuren iallafall.
Nu in i duschen...
I´ll be back!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0