Olaglig...

Idag har jag VERKLIGEN tagit det lugnt och gjort NADA.

Armarna har fått vila.
Det har hjälpt nacken.
Jag har minimalt med värk och det känns skönt.
Det har nog blivit lite för mycket den senaste veckan.
MEN, det som gör mig glad...
GÖR mig glad :D
Så är det bara.

Jag kan inte sluta leva...
Men jag måste lära mig och vila också.
Jag har nog varit lite FÖR snabb att köra på nu.

Jag försökte ju se Sherlock Holmes filmen, och tyckte den var bra.
Men så ringde telefonen ringde en massa gånger.
Så var det kvällsmats-förfix m.m
Filmtittandet blev VÄLDIGT upphackat.

Och när sambon kom hem, läste mitt sista inlägg, så fick jag skäll!

"Du kan ju inte skriva att "du ser på en hembränd film".
Det är ju olagligt fattaru väl?"
Jamen, vafan, det är ju inte DU som bränt av filmen, det är ju XX.
"Jamen, jamen, bla, bla.."

Well...
Ok, jag har sett en film, den var mycket bra, och den var inte olaglig ;)
Bara så ni vet.

Sonen, ja, han HAR någonting i halsen iallafall.

Han är supertjock i halsmandlarna, men har ingen feber.
Och nu på kvällen har han ont igen.
Det blir ingen skola imorgon heller och jag TROR...
Att han har ÄRVT sin MORS HALSMANDLAR.
Tyvärr för honom.

Han är förmodligen brakförkyld och direkt sätter det sig i dom där GUDSFÖRGÄTNA skitbollarna i halsen.
Ja,kan jag bli förkyld och BARA bli förkyld numera, tack vare min halsmandeloperation.
Men det kan inte min son.

Det var dags för andra "Svinis-sprutan" för honom idag också.

Jag ringde skolsköterskan Britta för att kolla om vi skulle gå dit eller inte.
Hon tyckte INTE, och vi får gå på lördag eller nästa onsdag, beroende på halsen.
Skönt i-och-för-sig...
Snöstormen gjorde det INTE SÅ lockande att sticka iväg och få ett stick ;)

Annars så blir jag besviken på min HUD :(

Jag har ju trappat ner rosaceamedicinen, och det har gått KANON.
Huden har varit jättefin.
Men...
Så helt plötsligt så har huden bestämt sig för att KRÅNGLA också.
Nu mår jag ju ändå ganska BRA och har varit väldigt glad och positiv dom senaste veckorna.
Jag...
Försöker fundera på maten.
Kan ju vara saltet förmodligen och då måste jag skärpa mig där också.

Nu har jag ätit lite vad jag vill när jag ätit tabletterna.
Men jag måste tänka efter nu vad jag stoppar i mig.
Don´t like it, men måste.

Jag läste då OCKSÅ på bipacksedeln på den andra medicinen jag äter för nervsmärtorna...
Och får se att det KAN i ovanliga fall ge hudutslag.
(grattis)
VAR, står det dock inte, men lägger sig inte detta om jag skärper mig med maten, måste jag ringa och kolla med "en expert" ;)

PUH, för i helvete!!!

Det lustiga är att jag mår faktiskt VÄRRE av att SE fördjävlig ut i fejan än att ha värk i nacken.
Ansiktet är en värre ångestframkallare än nacken.
För DET SYNS, och man ser FUL UT.
Jaja, det ger sig väl det också.

En mening måste jag bara skriva innan jag stänger datorn:
Ibland undrar jag varför jag inte blir förvånad längre.
Nu ska jag gå och sova.
Sticka lugnt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0