Åtta år gammal bikini!

Vädret är hett och jag har varit en snabb sväng på stan!

Målet var ny hårtoning och en solkräm med faktor 30, eftersom jag köpte fel sist.
Jag kom ihåg:
HÅRTONING!
Bra jobbat av en 39-åring att åtminstone komma ihåg EN sak av två.
Sen kom jag hem med ett linne och en tunika också!
Finemang!
(hopplös)

Humöret har stigit något och jag sov gott inatt!

Nu ska vi åka till Lickers om en stund och så får vi se hur DET går.
Premiär på stranden och jag hoppas nacken håller.
Håll tummarna.
Jag är nämligen ganska värkfri idag.
I värsta fall får jag väl promenera.

Så tog jag fram den enda bikinin som jag har...
Som inte är halterneck.
ALLA andra SNYGGA bikinisar jag har är nämligen halterneck.
Och det kan jag inte ha nu.
Jag får ta en som är ÅTTA ÅR GAMMAL som dessuton plastknäppet i ryggen pajat på.

Fram med en SÄKERHETSNÅL och så har Tant-Madde räddat situationen.
Bikinin går att använda om jag sätter ihop den i ryggen med säkerhetsnålen.


Jag får gå till syaffären och köpa nya på måndag och försöka sätta dit ett nytt knäppe.
Nu ska jag gå och lägga ner den PIFFIGA bikinin, en handduk och min bok!
Mot Lickers.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0