Blåsor på fötterna!

En sak som inte är bra med värmen är...

Att jag fått en massa BLÅSOR på fötterna!
Värmen gör att fötterna sväller till ballongfötter och då klämmer skorna...
Och då får jag blåsor!
Just nu har jag FEM på mina fötter och TVÅ på händerna.
Inte SÅ kul.
I mina sportskor storlek 42 (vanliga skor 40-41) och dom sitter som berget efter ett gåpass.
Fötterna är så svullna så det är inte klokt!
Och blåsiga.

Jag punkterar, klämmer ut, asolspritar och en en timme senare är det vätskefyllt igen.
Dom lägger sig ju inte.
Det bara kommer nya.
Det gör ONT!!!!

Och dom på händerna, ja det ena är en klämblåsa som jag fick när jag fastnade med handen i kaninbursdörren.
Den andra...
Jag den har bara kommit liksom.
Kanske jag fått en BLÅSA-SJUKDOM nu också?
Skulle inte förvåna mig!!!!!!!!!!!!!

Har varit ute på en runda idag, det blåste skönare så jag tycker nog att det känns svalare i luften.
Fick då min femte blåsa.
Har vilat lite och nu åker vi väl en vända på stranden.
Kudden jag köpte på Åhlens sist var förövrigt JÄTTEBRA!
Den funkar kanon när jag ligger på stranden, bättre än den förra, jag får knappt ont alls.
Återkommer.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0