Lite cheesy...

Så har den här dagen också gått.
Denna har varit tråkigare än gårdagen, för jag har inte vågat virka så mycket.
Jag har varit ORDENTLIG.

Men å andra sidan är det inge bråttom med presenten längre!

För personen som skulle få den, får redan en present GJORD av mig.
Köptes idag.
Jag gör klart det jag håller på med, och lägger upp den på nätet till försäljning istället.
Det skulle vara lite cheesy och förmätet av mig att sälja ett av mina egna alster till en person, och sedan komma med MER Madde-design till födelsedagsbarnet.
Så...
Jag tänker om vad gäller present.

Imorgon HOPPAS jag på SOL!
Jag vill åka på stranden.
Jag är likblek.
Önskar jag vore en rostmacka, så enkelt det hade varit då...

Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0