Kalas och finne!

Så har man varit på kalas och minglat med släkten!



Här ser ni sambon (Mumien) i mitten, flankerad av...
Några äldre och glada släktingar.
Funny ha-ha .

Det var ett trevligt kalas och vi har fikat gott!
Och skrattat!
Min kusin hade bla gjort en SORBET TÅRTA!
Den var verkligen JÄTTEGOD och när jag fått receptet på den så ska jag lägga ut det här.
Den var söt, syrlig och fräsch!

Fikabild:



Smile allihopen!

Vi har varit där i några timmar och vi snackade bland annat om MORD!
Men inte om ett mord som hänt...
Utan som kanske KOMMER hända.
Det ligger VENDETTA i luften hos släkten Larsson!
Eller hos mamma, och vi andra hjälpte till med FÖRSLAG.
Sicillianska MAFFIAN kan slänga sig i väggen jämnfört oss.
Och nä...
Det handlar INTE om hundarna!
Sen skriver jag inte mer om det, för det är hemligt.
Såklart, det måste det ju vara när det gäller mord .

Äh, det var bara mamma som eldade upp sig och jag som skanderade HÄMD...

Å hennes vägnar, för att hjälpa henne på traven liksom.
Jobbigt att läsa om något ni inte fattar ett skvatt om?
(Svammel)
Jag förstår, jag slutar omedelbums.
Vi som var där fattar vad det handlar om!

Annars var det trevligt.
På kalaset.
Vi pratade om vanliga saker också.
Vi kan det med, även om man inte kan tro det .

För att hoppa över till något helt annat så har jag en finne/böld på halsen.
Och den har jag haft en vecka.

Den är SUPERINFLAMERAD och jag kan inte sluta klämma på den.
Den vattnar sig konstant och bara växer fastän jag klämmer den hela tiden.
Ursäkta, KROPPSVÄTSKOR igen här på bloggen, men jag har en POÄNG med det hela.

Jo, jag har haft den som sagt haft den i en vecka, den VÄRKER, vätskar sig, lägger sig inte och jag klämmer.
Så slog det mig nu ikväll...
Kan finnen har något samband med min värk i nacken också?
Alltså värken strålar från den inflammerade finnen och jag klämmer på...
Och hur djupt ligger mina trasiga nerver i nacken?
Ligger dom jättedjupt eller ytligt ELLER BÅDE OCH?

Och påverkar det det att jag trycker på den där djävla finnen som bara vätskar sig och vätskar sig?

Sabbar jag några nerver i halsen?
Shit, jag blev helt nervös här nu alltså.
Jag kommer faktiskt ringa och fråga VC imorgon, låter kanske töntigt men jag kände bara att jag måste för det är ingen LITEN FINNE.
Det är en böld.
Hm...
Nu ska jag gå och lägga mig.
Läsa den hemska boken som jag började på idag.
Sticka lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0