Lugna gatan...

Idag har det varit lugna gatan...

Jag vaknade här och var rätt mör efter gårdagen.
Försökte gå ut och motionera, men fick vända.
Vinden var för stark, jag var för trött och lite ont så...
Jag vände, gick hem och duschade och landade i trädgården.
Jag har läst ut en bok och börjat på en ny.
Solat, och sovit.
Ska snart på middag med släkten.
Här kommer lite bilder från gårdagen...



Tre URSÖTA små a-kusiner med Hello Kitty hårspännen i håret.
Och som min käre kusin sa till sonen:
"Pridefestivalen nästa!"
Jag kan bara instämma.



Lite sötare busungar...

Lite senare på kvällen åkte vi ju ut och barnvaktatde lilla Sunshine!
Sonen...
Han är fenomenal på små barn!
Han lekte, dansade, sjöng och var VÄLDIGT POPPIS hos Sunshine.
Hon hade fullt sjå på att hänga på hans virvelvinds fart.



Barnvakteriet gick iallafall finemang.
Lilla Sunshine var på sitt bästa humör när vi tre barnvaktare gosade, busade, och pussade på henne.
Visserligen vaknade hon vid ett tillfälle och fick vara uppe en liten stund.
Och när jag gick upp med henne och la henne igen ville hon inte somna.
NATURLIGTVIS låg jag brevid henne och tänkte:
"Men somna nu då, kom igen somna..."
Men inte somnade hon, men när jag efter en 20 minuter tänkte:
Äh, skitsamma, då sover väl jag också, dom får väcka mig sen.
Och så slappnade jag av...
Och DÅ somnade lilla hjärtat.
Har dom RADAR eller har dom...

Lite nya kort på ponchon.
MEN jag blev inte nöjd.
Jag ska nog ta ytterligare nya kort.









Nu ska jag fixa till mig, är utsvulten och ser fram emot mat...
Återkommer.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0