Pust!

Idag har det gått i ett.
Och det är bra det, för då har jag inte tänkt på att jag har värk .

Vad har hänt då?
Inte mycket.
Jag har motionerat ganska långt och varit och handlat med mamma och sonen.
Det har tagit hela dagen.
Och jag har hållit igång.

Det var varmt...



Jag känner mig helt urvattnad!

Det bästa köpet som jag var mycket nöjd med, var att jag köpte en VIT KEPS att ha när jag sportar!
Jag gillar inte keps och tycker jag ser HELT PUCKO ut i keps.
Men idag hittade jag en som jag var någelunda nöjd med.
Den matchar mina kläder lite bättre också, än den urblekta mörkblå som jag ärvt av sambon.
Och den ser jag inte riktigt klok ut i heller.
Men så hittade jag denna vita keps på "Kvarnen" och den får duga.
Ett måste, jag vill inte ha svett och sol i fejan när rosacean ligger och lurar bakom huden.

Så har jag köpt nya handdukar till vårat badrum.
Dom vi har nu är så sunkiga så dom blir degraderade till, "handdukar på golvet efter dusch"!
Hittade helt okej, mörkgrå på Jysk för bara 14 kr st.
Ett FYND!
Dom var sådär lagom tjocka så dom torkar fort.
FÖR tjocka handdukar gillar inte jag, dom torkar aldrig mellan varven när dom används och blir sunkigare fortare.

Ja, och så blev det TRE PAR flipflops på Rusta och en ordentlig hårfön.
Jag har megashoppat som ni märker.
Nu sitter jag och bloggar och snart ska vi gå ut och grilla.
Sambon ska bara se klart "den viktiga" fotbollsmatchen.



Ja, just det, det var SÅ han ser ut och beter sig nuförtiden...
Jag går ut och läser sålänge.
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha en riktigt skön helg i sommarvärmen. Den där vita kepsen kommer säkert att sitta bra!

2010-07-02 @ 21:38:56
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Anonym

Nä, jag har för avlångt ansikte...

Och burrigt hår.

Det ser, ursäkta men, BONNIGT ut ;D

Detsamma till dig, vi ska till Lickershamn imorgon.

Hoppas på värme i vattnet!

2010-07-02 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0