Solkysst...

Ännu en värkfri dag, ännu en dag på Lickers...
Kroppen är solkysst av vind och hav.
Jag mår bra.
Känns skönt.
Kroppen är avslappnad och nice.

Dagen började med 8 km rundan och jag har fått nya blåsor på fötterna.
Den megastora blåsan jag har på vänster sida, har inte torkat ihop som dom andra jag haft.
Den har börjat vara...
Inte jättekul, jag får börja sprita den och se om det hjälper.

När vi var på Lickers idag så hade jag varit i och badat...
Går upp ur vattnet och var på väg till min filt.
Ser en man jag känner igen...
Shit, Magnus Krepper!!!
Jag tycker allt att han är lite småsexig, och han var LIKA SNYGG i verkligheten som på tv!



Men ganska kort och smal.
Jag trodde han var mer BIFFIG och muskulös, men det var han inte.
Morsan och moster blev som tokiga och var TVUNGNA att gå ner och bada.
Och gå precis där Magnus stod, och som dom GLODDE!
Dom har inte förstått det där med att vara diskreta ;D

Nu ska jag hoppa i duschen, träffa min bästis och gå och äta middag.
Titta på BRATSEN och samla material till bloggandet.
Jag återkommer.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0