Spöket Laban...

Såg nyheterna tidigare på kvällen...

Det här SER INTE bra ut alltså.
Nu verkar det bli dåligt väder ÄNDA tills på MÅNDAGKVÄLL!
Vafalls?
Inge sol på SÅ MÅNGA dagar?
Jag tyckte TRE var "lite over the top", men nu snackar vi kanske FYRA...?
Hu, hemska tanke.

Hur blir det DÅ med min HÅRT UPPARBETADE SOLBRÄNNA?
Jag kommer ju se ut som LILLA SPÖKET LABAN om det ska regna i så många dagar!



Men jag kommer minsann inte se SÅ GLAD ut som Laban på denna bilden.
Fan.
Det känns inge bra alls.
Kom igen nu vädret, lite kan du väl ändra dig?
Vad sägs om VARANNANDAGS VÄDER?
Suck, förmodligen inte.
Jag kommer bli VIT igen.

Ja, VIT som i vår släkt kallar vit iallafall...
Solbränna som fallerar.
Lakans vit.
Labans vit.
Aj, det värker i mitt hjärta.
Mitt LÄDERVÄSK-HJÄRTA!
Sticka lugnt från en som REDAN har solabstinens



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0