Baddag!

Termometern på balkongen visar nu, klockan 21.00...
TJUGONIO grader.
Jag har precis tagit en dusch och det hjälpte i tre sekunder typ.

Ja, jag, morsan och moster åkte till Lickers som jag skrev förut.
Och på stranden var det lite svalare av vinden, som blev lite stormigare senare, men det var skönare med vind än vindstilla iallafall.

Och Lickers var PACKAT med folk.
Jag har aldrig sett så mycket folk någonsin  på den stranden.
Inte för att jag bor där, men jag har ju spenderat några somrar där ändå.
Fast det var ändå kul för jag mötte en massa folk jag kände, så det blev mycket SNACK och mycket bad!
Jag kan inte ens komma ihåg hur många gånger jag badade...
Då är det nog rätt många .
Jag kände mig som en säl som simmade runt och dök i vattnet.
Såg för övrigt en "kändis" i plurret.
Jan Emanuel, den gamle Robinsondeltagaren och politikern.
Han såg BROILER:aktig ut med större tuttar än mig och massor med tatueringar.
Intressant va?

När vi väl åkte hem var det stekhett i bilen.
Ingen AC, gör bilen till en bakugn.
Olidligt HET trots öppna rutor och fläkten på...
Som bara sprutade i varmluft!
Härligt, härligt!

När vi kom hem var jag hungrig som en varg.
Ingen mat på dagen idag heller, så det blev kall kalkon, potatissallad och tomatsallad.
Det sa VIPS, så var den maten slut.
Tog 2 minuter att göra och 2 minuter att äta upp.

Så har jag pratat med sonen, han kommer ju imorgon.
Han lät helt borta under samtalet.
Vad är det undrade jag, GÖR du någonting medans vi pratar?
Nä, mamma, jag är bara HELT SLUT!
Antar att värmen tar på alla.

Imorgon har jag ETT MÅL som jag ska försöka uppfylla år mig själv.
Jag behöver en bikini till som inte trycker på nacken.
Jag har ju min trasiga att sola i och har använt en halterneckbh att bada i, men den gör ont.
Jag ska försöka ta mig till Åhlens på förmiddagen och kolla på en bikini som dom hade där.
Tror att den kan funka, det är ju så jobbigt att få värk av att det trycker.
Men...
Det ska ju bli ÄNNU varmare imorgon så vi får väl se om jag ORKAR ta mig dit.

Nu ska jag fortsätta se på "Ghost", sen "Nyheterna".
Ska bli intressant och se om "TORSKEN Littorin" har dykt upp eller om han fortfarande gömmer sig i vassen (Dyn).
Jag blir arg bara av tanken på att han köpt hora, och sedan använt sina BARN som täckmantel/anledning till sitt avhopp.
Sitta där med tårar i ögonen och tycka synd om sig själv på en presskonferens, fy fan.
Svin.
Nu till filmen igen.
Sticka lugnt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0