Inte direkt nöjd...

Jag är inte direkt nöjd...

Jag trodde den skulle bli snyggare, den såg bra ut INNAN jag sydde ihop den.
Jag snackar om ponchon jag gjort av restgarner.
Men nu är det ju sådär att OFTAST när jag tycker färdiga projekt känns FULA på kvällen när jag är dödstrött...
Då blir dom snygga i dagsljus när jag provar på en "riktig människa" med "rätt kläder" på sig.
Som matchar projektet.
Jag får se imorgon vad jag tycker.
Foto tillsvidare:





Försöker smälta dagen och det går väl sådär...
Känner mig halvdeppig och inte ett dugg peppad längre.
Bara handikappad och passé.
Jag ska ringa doktor Martin imorgon och boka tid, innan han går på semester IGEN.
Han har nämligen redan ringt och meddelat det på min mobil.
Ändrade planer för honom tydligen, SNÄLLT att han faktiskt ringer och säger det.
Bäst att träffas INNAN dess, så jag slipper den hemska dr Barbara som tyckte jag var ett "ovanligt fall", ett UFO...


Jag känner att jag nog inte orkar med ett besök till hos den damen.
Dessutom kan hon inte sitt jobb!
Det jag trodde var stelnade muskler i skulderbladen som gav mig värk, och HON SA vid undersökningen att det var muskulär värk, INTE del av skadan...
Sa sjukgymnasten ATT DET VAR DEL av skadan, att nerverna grenar ut sig "überalles" och att det är del av nervskadan i nacken.
Dr Barbara hade alltså fel.
(Och jag med...
 Men jag är ju inte doktor utan bara gissade)
Jag måste till min Dr Martin, punkt.

Annars måste jag hitta tillbaka till "the good flow", imorgon blir det motion och lite SOL hoppas jag.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0