Besök...

Hej och hallå...

Idag, jag vaknade tidigt, ingen värk, ringde dr Martin och beställde telefontid.
Gick upp, åt frukost och så ringde doktorn.
Vi hade ett LÅNGT samtal och jag kände mig SÅ glad att få prata med min buttre, men snälle doktor.
Jag kommer träffa ytterligare en NY läkare den 9:e, för Martin är på semester.
(Och dr Barbara med, så henne slipper jag)
Fast jag och dr Martin tog det mesta per telefon så det blir mest en formalitet att gå till läkaren den 9:e.
Bra och jag kände lugnet lägga sig.

På med träningskläderna och skuttade iväg till Vibble.
Skutt, skutt, dimma och SÅ DJÄVLA KVAVT!
Svår andat och fukten låg som ett täcke över hela mig.
Kom hem, skutt, skutt, duschade och kände inte att jag blev ren.
Ni vet, man duschar men är ändå klibbig, pga av vädret.
Så dök delar av släkten upp, vi hade SLÄKTTRÄFF på parkeringen vid "Glas&Lås".
Och vi fick träffa det SENASTE NYTILLSKOTTET i släkten Larsson, lilla Sigrid, en månad gammal, minus någon dag typ...



Här har jag nu "kidnappat" ett kort från min kusins blogg.
Vi bestämde träff här lite senare på dagen.

Så blev det lite fix här, jag satte deg i bakmaskinen, plockade undan och vips...
Fick vi besök.
Så nu har vi suttit här och pratat, jag har pussat på liten, liten, liten Sigrid och hållit...
Tills hon började skrika, då lämnar man RASKT över till mamma
Sonen agerade EXEMPLARISK underhållare till sina två "kusiner" Astrid och Ingrid, han är verkligen proffs .
Jag tog lite kort, lägger upp det lite senare.
Härligt att träffas, för det går ju lite tid melllan gångerna...
Men jag ska försöka få till en liten helg med sonen och åka upp till Stockholm i höst nu när jag mår lite bättre, då kan vi försöka sammanstråla då också.
Fast NU har dom ju semester här, så förhoppningsvis hinner vi ses lite mer!

Nu ska jag ta och byta om...
Jag hade hoppas på SOL idag och laddade med solklänning.
Nu skiter jag i den och tar på mig BYXOR och TJOCKTRÖJA!
Jag, sonen och Miss Sophie ska snart dra mot Tofta och vara barnvakt åt lilla Sunshine.
Mamma och pappa ska få gå på middag och konsert med Theresa Andersson.
Jag återkommer...
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0