Kommer följa Debatt!

Har suttit och sett "Debatt".
Det var väldigt bra!
Janne Josefsson i sitt esse som programledare.
Programmet var lite obehagligt, spännade, stressigt och bra!
Jag kommer kolla in alla "Debatt" med Janne.

Och för att inte bli FÖR seriös, så har jag fortsatt med "Danska Hollywoodfruar!"
Lite balans måste det ju bli.

Och nacken...
Jo tack, den gör ont.
Men det var inte förrens jag skulle byta kameran, värken dök upp.

1. Jag glömde medicinen och tog den två timmar försent, hade ju fullt upp med fotografering och jämförande av foton.
2. Jag stressade för att hinna till Expert innan stängningsdax.
3. Jag åkte med sambon i hans VÄLDIGT OSKÖNA jobbmercedes.
Det tar mindre än två minuter i den bilen så får jag värk!
Den är en satans NACKDÖDARE ska ni veta.
Sätena är hårda som en pinnstol.
Och nu snackar vi en SPRILLANS NY mercedes.

Tacka vet jag morsans...
Vad hon nu har för bil, men MJUKA SÄTEN har den iallafall.
Jag får ont i den med, men inte på långa vägar så ont som jag får i:
Alla nyare bilar.

Det finns inte EN jag suttit i som inte gett mig nackvärk.
Varför dom gör nya bilar så obeväma gör mig förbryllad.
Det borde vara tvärtom.
Att dom BÅDE är säkrare och skönare.
Men så är det ju inte.
Dom må vara säkra, med sköna är dom inte.
Men sambons jobbmerca tar som sagt priset.
Så det har varit bra ända tills jag åkte till Expert med sambon.
Och det har inte släppt.

Håll tummarna att det är borta imorgon.
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Håller!!

2010-07-06 @ 16:35:54
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0