Kungen & Jag!

Försöker koncentrera mig på en skräckis, men det går inget vidare.
Den är inte tillräckligt spännande helt enkelt.

Känner mig för övrigt som en vulkan redo att explodera.
Nä, jag har inte ätit för mycket, jag har bara mycket innestående ilska som vill komma ut.
Men jag biter väl ihop och håller mig på min kant...
Det blir nog bäst så.
For now.

Det har inte blivit så mycket vettigt här på kvällskvisten.
Jag har suttit och läst gamla "Svensk Damtidningar" som jag fick av min moster.
Jag har uppdaterat mig i "Kunga-drottninga-prins-å-prinsess-&-socitetsvärlden"!
Verkligen OINTRESSANT, och vilka opererade, spacklade SOCITETS-PADDOR det finns.
Och gubbar i mörkblå blazer med röda byxor till.
Snyggt eller inte?
Beror på om du bor på Östermalm eller inte!

Hm, tänk...
Jag skulle kanske kunna försöka hitta en RIK, flottig, halvfet, gammal stekare som är kompis med Kungen.
Dyker "en sådan" någonsin gubbe upp på Kallis vecka 29?
Kanske Kungen har någon gammal polare som är trött på sin Padda, och vill ha en halvfräsching som mig?
Så gifter vi oss och jag kanske till och med kan bli kompis med kungen.
Jag ser det framför mig hur jag säger:



Eller kanske när vi blir ännu mera TJENIS...



Eller ÄNNU lite mer kompis...



Eller så misstänker jag att jag tycker...



Ja, och så var det slutet på min kungliga kompis-karriär!
För jag är nog inte så sugen på en flottigt gubb-stekare.
Och nu är det även slut på mitt bloggade för idag.
TÄNK vad en tråkig kväll med Svensk Damtidning kan sätta igång fantasin .
Tack moster för det!
Sticka lugnt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0