Vet bättre...

Stod färdigklädd i träningskläderna nyss...
Och så började det regna.
Visst skulle jag kunna traska ut, men jag avvaktar.
Jag har ingen lust att bli blöt.

Vaknade med VÄRK idag, den numera (tvi,tvi,tvi) ovanliga.
Men...
Mycket sittande igår OCH GODIS två dagar på raken!
Vet BÄTTRE, men ville ha igår också.
Då får jag skylla mig själv om jag har ont, kroppen gillar det inte.
Alltså hade en promenad suttit PERFEKT!

Men jag avvaktar som sagt och traskar ut så fort det lägger sig.
För det gör det väl, något uppehåll måste det väl bli.
Måste åka och handla mat idag också, har endast ½ liter mjölk i kylen.
Kan behövas lite mer, nu när sonen kommer ikväll.
Har dock ingen lust att handla egentligen, jag SER bilkörena utanför fönstret och gissar att det kommer vara FULLT med folk.
Även i mataaffärerna.

Sambon och jag ses ingenting just nu.
Vi pratar knappt.
När jag går upp, sover han hela dagen.
Jag gör "mina dagar", han sover, jag kommer hem, "Hej-hej", han går på jobb, jag går och lägger mig och sover, han kommer hem i gryningen...
Jag går upp.
Ja, samma varje sommar.
Han har dock en SKITSOMMAR, turisterna har inga pengar, plus STOR konkurrens.

Nu verkar det regna mindre...
Adios, jag återkommer.
Sticka lugnt.

P.s. Jag tycker REDAN att jag ser blekare ut... D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0