Wild & crazy!

Igår var jag helt "Wild & Crazy"!

Jag gick och la mig UTAN att duscha!
Jag lät den renliga sidan vila och tänkte:
Jag har badat så mycket idag så jag behöver inte duscha av mig havet.
Jag vill ligga med havet inatt.
På med lite solkräm så vart man halvfräsch med HAVSDOFT i håret och på huden!

Håret är mer än lovligt tovigt och crispigt idag på morgonen.
Havet gör inte underverk för ett självlockigt hår tyvärr.
MEN...
Kudden luktar en blandning av Respons och havshår.
Luktar gott och somrigt.
Luktar barndom.
Luktar sommarstugekudde.

Ja, och nu...
Ska jag ut och gå.
Tredje dagen på raken.
Känns hurtigt, men jag måste ju upprätthålla illusionen av en "vältränad" kropp.
(som INTE existerar efter den här sjukskrivningen by the way...)
Men med KLÄDER ser det ju ok ut och DET är huvudsaken .
OCH...
Mina små bröst hjälper ju till också, det lärde ju sambon OSS igår.

Han kunde förresten INTE motivera sig VARFÖR han använde formuleringen han...
... använde igår. (? kan inte heller formulera mig...)
Men skitsamma.
Nu, träningskläder, check, små bröst, check!
Och nu ska värken promeneras bort.
Jag åt lite godis igår, IDAG fär jag betala priset märker jag.
Skit.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0