Duktig flicka!

Jag blev stressad här...

Det behövs egentligen att jag ska gå på stan och köpa FÖDELSEDAGSPRESENTER tills på söndag.
Sonen är bjuden på kalas, och vi fick inbjudan sent.
Jag kände idag:
Oj, jag som vill ut och gå på Hällarna idag igen, det är SÅ vackert nu.
Och så måste jag hem, duscha, springa iväg och jaga presenter...
OCH...
Så måste jag vara hemma tills sonen kommer vid 12.45...
Och så vill jag måla ett kort till presenten imorgon...

FAN!

HUR ska jag hinna, och så får jag ont i nacken för jag VILL verkligen ut på Hällarna...
Och imorgon ska vi på dop och då vill jag vara utvilad och inte ha ont.
Ska jag ta det imorgonbitti?
Nä...
Så fan heller, jag vill inte stressa runt nu när det är lagom här!

Alltså bestämde jag:
VÄLMÅENDE = Hällarna.
Dusch, hemma när sonen kommer.
MÅLA ett kort till dopet.
DET vill jag göra!!!!!!!!!!!!

Alltså får sonen köpa BUDGETPRESENT på ÖB på söndag innan kalaset.
JAG SKITER i vilket, ärligt talat.
Så det så.

Och så kände jag:
BRA, nu börjar du lära dig att prioritera vad som är viktigast!
Nacken!
DUKTIG FLICKA!
Och nu ska jag ut på mina älskade Hällar och lukta på blommorna!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0