Jepp!

Så...



Nu har Prinsessan Madeleine nyktrat till .
Och antagit lite Hollywoodfru-style istället!
Bling-bling.

Ja, vad hände efter förra inlägget?
Jo, vi FORTSATTE se på bröllopsfestligheterna och middagen.
Stackars sambon, här låg han redo på soffan, skippade fotbollen för filmen och...
Vi drog över ca 45 minuter med FILMSTARTEN med protesterna:

"Jamen VÄNTA...
Vi ska BARA SE lite till!!!"
"NEJ, bara 5 minuter till!"
"SNART!"
"Jaha, blir det TAL också... (tänk, tänk, tänk, tystnad...)"
"En liten stund till..."

ÅNGEST när vi väl valde att sätta på filmen.
Iallafall från min sida, men min bästis verkade sända ut samma vibbar.
Jag kände dom i luften.

Så såg vi "Wolfman", en halvrysare, "sådär" OK.
Jag halvgillade den.
Och vid 22.15 påpekar min bästis att nu hade vi missat BRÖLLOPSTÅRTAN, suck, sa vi båda...
Döm om min förvåning när filmen var slut...
Var det FORTFARANDE BRÖLLOPSTV!
Och TÅRTAN fortfarande KVAR!
Jippie!

NU har jag sett Daniel Westlings pappas tal.
Och just nu Daniel Westling!

Och precis just nu sms:ar min bästis (hon har åkte hem):
"Ser du på tv?"
Mitt svar: Jepp!
"Oj, han kan prata!"
Ha, ha, ha, ja, stesoliden har nog släppt."
"Japp."
Oj en PUSS till. (för några KYSSAR blir det INTE)
"Och så rättar han till glasögonen igen" (för miljonte gången har vi kunnat konstatera)
Optikern kanske hade stängt innan bröllopet?

Ja, se där, IRONIKERNA som älskar kungabröllop har talat .
Eller skrivit.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0