Jevligt sur!

Har en bedrövlig start på dagen.
Värk.
Inge kul alls, och jag kan inte göra något direkt heller,  för att tänka bort den heller.



I förrgår hade jag också värk, men då märkte jag den knappt för då hade jag fullt upp på ett "lagom sätt".
Plus att jag kunde gå ut och gå.
Idag skulle jag behöva röra på musklerna, men har bara TUNGA HellyHansen-regnkläder så dom sätter jag inte på mig.
Då får jag bara mer värk.
Och regnet vräker ner.

Som grädden på moset kom en VRESIG son hit.
Han gick direkt in i dubbelsängen och satte på tv´n och ser på Disney Channel eller något liknande.
Ja, ett upplägg för en PARTYDAG med andra ord .
Jag återkommer.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0