I var mans hem...

Ikväll har jag ont, och då ÄTER jag.

Jag har till och med klämt i mig 1/3 dels påse chips.
Och DET är ju inte bra för min hy med allt salt, men jag ville bara ha.
Och mackor med mycket salt smör.
Frågan är om jag inte ser ut som "BUBBEL-MONSTRET" redan till läggdags.
Jag hoppas det jag ser normal ut tills imorgon med dubbel dos tabletter som jag kommer trycka i mig och...
Att värken är borta!

Jag fick ont av att ha bh på mig idag, sitta på en stenhård stol hos psykologen OCH...
Min jeansjacka!!!!!!!
Min älskade jeansjacka är för tung för nacken helt enkelt.
Och den har HÅRDA SÖMMAR som klämmer på "fel" ställen på armar och nacke.
Så djävla synd och typiskt.

Och även om jag har vilat i trädgården utan bh, hård stol och tung jeansjacka, så har värken inte gått tillbaka.
Men den är hanterbar och jag är värkfri imorgon, PUNKT.

Eller nä, förresten...
Igår, när jag och sonen skulle till ÖB så hade jag plockat fram dom där träskorna som jag fyndade på Skara för 10 kr förra året.
Tog på mig dom och bara den korta promenaden till ÖB som tar ca 2 minuter, OM ens det.
Då BRANN nacken.
Så mina Mohedaträskor...
Är INTE heller aktuella denna sommaren kan jag säga, hårt och stumt är inte nackens melodi.
Tyvärr.
Punkt igen.

Så måste jag bara visa vad jag köpte till min väns nyfödda lilla bebis...





Jag hittade två små sommarbodysar med Ladybugs på.
Otroligt söta!!!!
Jag hoppas hon gillar dom.
Ibland, om det bara hade gällt kläder, då hade jag nog velat ha en TJEJ också.
"En liten docka  att kunna klä på i riktigt SMARRIGA outfits."
Fast jag får nöja mig med att köpa SMARRIGA, gulliga, outfits till vänner och släkt som har tjejer istället.

Så hoppar jag raskt över till min kusin Syster-Yster, skvallerblogg...
HON ska OCKSÅ bli med kanin, eller familjen rättare sagt :D
Dom ska köpa grannens lille sötnos som jag la upp på bild häromdagen!
Jepp, kaninägandet sprider sig, snart en FLUFFIG FNUFFIS i var mans hem.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0