MÄTT!

Idag har jag varit ute sen klockan 08.30.

Nu klockan 13.10...
Kände jag mig MÄTT på att vara ute.
Jag gick in.



Jag har tagit på mig ballerinadressen och leker mitt alterego "Carrie" istället.

Nä, det gör jag inte, men jag ska faktiskt teckna lite tänkte jag.
Och vara lite själv.
Var ute och promenerade och sen och handlade tills ikväll.
Då fick jag SNÄLLT gå med mamma och moster så dom kunde bära..
Tant Madeleine för ta hjälp av sin urgamla mor och moster, pinsamt ju.

Jag hade ett litet besök idag också.
Granntösen kom på ett spontant besök.
Det var LÄNGESEDAN och väldigt välkommet.
Jag fick se en massa fina fossiler som hon plockat, vi pratade kaniner och att hon ska uppträda på "Tiljans" på tisdag!

Då måste vi gå och se!!!!!

Så ska hon desstom sjunga låten som hon sjöng på skolans cabarét.
Och så bra som hon sjöng den, då vinner hon garanterat.
Jag ska äta upp...
... något ÄCKLIGT om hon inte vinner!
Så tisdag klockan 19.00 då sitter vi bänkade på Paviljongsplan.
Eller jag STÅR nog, men ändå.

Nu ska jag ha lite eftermiddagskaffe, lite tidigt kanske, men jag var uppe med tuppen idag så jag behöver lite koffein.
Och så fram med teckningspennorna...
Får jag se vad jag kan trolla fram
Sticka lugnt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0