Överdosering!

Igår när jag gick och la mig så överdoserade jag min kvällsdos av medicin.
Jag tog dubbel.
Inte en dag till med värk för då däckar jag ihop käde jag bara.

Jag vaknade imorse, trött av medicinen, men relativt värkfri.
Nacken känns ansträngd, men medicinen håller den borta.
Den ligger där under och lurar liksom, men det värker inte som det gjort dom senaste dagarna.
Jag tror det blir en lugn dag värkmässigt.
Undrar varför inte läkaren höjer medicinen lite?
Jag får fråga vid nästa besök.

Jag har varit ute och motionerat, autistiska rundan.
Mycket folk idag på Hällarna, då blev jag irriterad och ville säga:
Försvinn från MITT promenadstråk!
Men det gjorde jag naturligtvis inte, jag hälsade glatt på ALLA som hälsade på mig.

Träffade dock en UNDERBAR border collie som hoppade upp på mig och skulle hälsa.
(Fast det var i vibbleskogen)
Matte blev döförskräckt och bad tusen ggr om ursäkt!

Det gör inget, sa jag, jag har haft hund själv och är inte hundrädd.
Dessutom viftar han/hon ju på svansen så han verkar inte farlig.
"Nä, han är bara UNG och busig", sa ägaren.
"En del har blivit väldigt arga när han gjort så där och jag försöker träna bort det", sa ägaren som var höggravid...
Inga problem för min del iallafall sa jag och gosade lite med hunden.
URSÖT och jag ville ta med honom hem!
Fick jag inte, men en blöt slick fick jag som avskedspuss iallafall.

Den slog Vickan & Daniels bröllopskyss för övrigt...
För den var REJÄL ;D

Nu ska jag ut i trädgården och hitta på något med sonen.
Hoppas att telia kommer och fixar våran telefonlinje, den är fortfarande paj.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0