Snabba beslut...

Snabba beslut här på morgonkvisten...

Överläggning med mig själv...
Ja, sonen fick tillåtelse att gå hem själv idag med tjejerna!
WOW!
Jepp.

Jag ställde frågan lite som i förbifarten och sa:
Jaha, hur vi du ha det idag nu då, ska vi hämta dig eller ska du gå?
Sonen:
???????
"Gå helst..."
Ok, då säger vi det, sa den COOLA mamman.

MEN...
Så kom den OCOOLA mamman fram och förhållningsregler ang övergångsställen överöste sonen.
FÖR...
Själv har jag inte direkt levt som jag försöker lära ut till mitt barn, och DET...
Har han ju sett!
Tyvärr.
Men jag är ju vuxen OCH KAN det där med att snedda över en gata.
(host, host...)
Skämmigt men jag erkänner...
Så nu får vi väl se hur det går.

Och IDAG är det SMÄLLHETT.
Eller iallafall SOMMARVARMT!
Jippie och äntligen!!!!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0