Sunnygirl is struggling...

Sunnygirl is struggling to stay awake!

Ja, jag sitter i soffan och gäspar så tårarna sprutar!
Kämpar med att hålla mig vaken till klockan 22.



Och det värsta av allt...
Jag sitter själv på en lördagskväll och ser "Katt på hett plåttak!"
Jepp, ytterligare en "gammal goding" på burken.
Rafflande drama fråm 1958 (OooOoo).
Fast Paul Newman är ju GRYMT skitsnygg, synd bara att han är 95+ nu, eller han kanske till och med är död, vad vet jag...

Min gud.
Om Fredagsbotten var nådd igår, så är lördagsbotten ÄNNU värre.

Sambon ser på fotboll.

Dagen förut blev en total flopp!
Efter mitt förra inlägg var jag bara tvungen att gå och lägga mig.
Jag ställde klockan för säkerhetsskull och sov 1½ timme.
Men min vana trogen blir det bara ÄNNU VÄRRE om jag sover.

Därav gäspningar med tillhörande tårar nu.
Och illamående.
Men jag klarade inte att hålla mig vaken ändå, så det var inte så mycket att välja på.
Såna här dagar gillar jag INTE!
Längtar tills imorgon då allt är OK igen.

Oops, nu fick man se Paul Newman utan skjorta, vilken PUDDING!
Jädrars...
Jag måste googla...



Oj, oj, oj, oj...



Nu förstår jag vad Calvin Klein "underkläders-reklam-makarna" fick sin idé ifrån...
Dom såg Paul Newman på den här bilden och sa:
"Det DÄR kopierar vi!!!"








Eeeh...
Öh...
Ja, FUL var han inte, Yummie!
Fick killar klä av sig och visa upp sig så här 1958?
My god.
Jag förstår helt plötsligt min mamma som alltid sa att Paul Newman var det snyggaste som gått på jordens yta.
Själv tyckte jag att han var en gammal FUL GUBBE.
Men...
Det tycker jag inte nu.
Jag har slutat gäspa
Men visst ja, han är ju gammal eller död.
Död var han visst, jag googlade vidare.

Nu kom jag helt av mig, jag skulle ju fortsätta gnälla om min trötthet.

Ja, annars då...
Nä, det var väl den här tråkiga dagen, som fick ett uppsving av en gammal pudding.
Nej, jag hade ju en bild...



Detta mönster har jag vunnit förra veckan på Tradera.
Lovely.
Jag kan se den på mig själv ...
Min mönsterbank växer och jag bara LÄNGTAR tills jag kan sätta igång igen.
Sticka lugnt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0