Tjatar sönder...

Jag sitter i soffan och lider!

Morgon-tv handlar numera om KÄRLEK och bröllop och både SVT och Tv4 har satt upp studios nere vid slottet.
Och förut såg jag Kristin Kaspersen intervjua en GUBBE per telefon som ska hissa flaggorna på Vickan & Daniels bröllop!
WOW, inga kriser kvar i världen att rapportera om?????
Nä, låt oss intervjua en flagghissande gubbe och hans VEMÖDOR...
Och kärlekspar som förmodligen sitter och LJUGER om hur lyckliga dom varit i X-antal år.

Jag hinner kräkas mer än en och två gånger, innan bröllopet går av stapeln misstänker jag.
Det blir lite för mycket trams.
Visserligen kommer jag FÖRMODLIGEN kolla på tv, om jag har möjlighet, när dom gifter sig.
För lite rojalistnörd är jag faktiskt.
MEN...
Tv och tidningar behöver väl inte tjata sönder bröllopet innan, man blir ju så ANTI.

Hade tänkt att ge mig ut och motionera, men väntar av lite här.
Vill att solen ska komma fram först, så det blir lite varmare.
Nu inleds annars "Lugna veckan" här för mig.
Jag ska mestadels ta det lugnt och bara motionera.
Helgen och igår blev hektisk för en sjukskriven skata ;D

Kommer någon hit så VARSÅGOD, annars blir det samtal med hudläkaren idag, samtal med VC på torsdag eller om det var fredag och förmodligen läkarbesök på fredag eller måndag.
NU, ska jag bära ut vår "Lille Smittbärare" dvs kaninen, och sen ta på mig träningskläder.
Snart så kan jag nog ge mig ut på Hällarna, får vi se vad jag hittar där idag ;D
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det ser ut som vi är ganska eniga om det här bröllopet. Det är ingen måtta på vad media öser på. Det borde ju finnas någon viktigare att prata om??



Hoppas du fick en skön stund på Hällarna, här har i alla fall varit kanonväder i eftermiddag och maken ligger som en flundra på terrassgolvet och solar.



Kram Ingrid

2010-06-08 @ 15:41:48
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0