Miss Monroe.

Satte just på Tv4 film och ser "Herrar fördrar blondiner".

Ibland kan jag bara älska att se såna gamla klassiker, och just nu sitter jag bara och tycker att Marilyn Monroe ALDRIG kan bli omodern.


Snyggare än snyggast!
Jane Russel och Marilyn har höfter och rumpa, som att få vem som helst att bli avundsjuk.
Hälsningar från henne med hängröv .
Hm...
Dom hade säkert sina knep med formande korsetter och uppstoppade tuttar, men dom SER underbara ut!

Imorgon ska jag upp tidigt och har telefontid med El Doktore!

Spännade, det känns ju skönt att få komma med ännu lite bättre nyheter igen.
Vilan GER ju resultat.
Och efter att ha stått still ganska länge, tycker jag att det börjar bli bättre och bättre igen.
Nu börjar dom BRA dagarna ta över dom dåliga...
Och det är ju skitbra!!!!!!!!!!

Men hur det sen blir i praktiken, när jag börjar belasta mig själv igen...
DET är ju frågan.
Men skillnaden från förut och nu, är att jag inte har bråttom längre.
Nu har jag fattat min skada, det hade jag INTE gjort förut, den saken är klar.
Så...
Jag hoppas detta är en ny chans för min nacke och jag jobbar för att INTE få ont igen.

Positivt idag är, trots att jag går här med sonen i tankarna och TERROR-RINGER på morgonen, till skolan, TRE ggr hem till pappa, så har jag inte fått ont!
Annars kan UPPSTRESSAD-Madde vara = ONT!
Men inte idag.
Bra.

Inte för att jag inte har onda dagar, men dom är mer uppblandade nu och jag KAN starta dagen med ont, men sluta med inte ont...
Jag kan få ont av någon aktivitet, och sedan VILA BORT det onda.
Det kunde jag inte vid bakslaget så...
Det går framåt.

Vi får se vad doktorn säger, förmodligen ska jag dit, jag hoppas det blir imorgon då.

För på måndag är alla assistenter bjudna på lunch och DET vill jag gärna gå på.
Träffa arbetskompisarna och Chifen.
Jag kunde ju inte gå på mötet sist, för vi var iväg med sonen och hans rygg, så på måndag vill jag gärna ta chansen och hänga på.

OCH...
Eftersom jag haft en bra dag, värkmässigt, har jag har unnat mig lite virkning på min ärtgröna väska till mig själv.
Jag kommer inte ens ihåg NÄR jag virkade sist, så jag kunde väl vara värd några varv.
Nu ska jag fortsätta se filmen och sedan sova.
Återkommer imorgon.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0