Mätt.

Jag är mätt!

Först var jag så hungrig så jag höll på att tuppa av!
Orkade knappt frukost i morse och sen gick jag typ en mil på det.
Vid ett och en macka senare, inget tillfredställande i kylen...
Sambon fick göra en uttryckning till Sunes, hamburgare, för jag höll på att dö här!

Nu har jag fått mat, jag vill gå och sova.
Men för att hålla mig vaken sätter jag mig vid datorn.

Jag somnade sent igår, väcktes av sambon som försovit sig och pratade i telefon med SKRIKRÖST.
Så det var bara att knata upp, för som bekant är jag inte en person som kan somna om!
Kaffe och beslut om promenad för jag hade lite ont i nacken.

När jag kom iväg på min promenad så gick det bara inte att gå på Toftavägen, det är storm idag.
Och så hård vind så jag fick gå dubbelvikt.
Inge vidare för nacken.
Jag sneddade in på P18 istället, där var det lugnt i skogen.
Jag gick 5 km:aren.
Men det blev lite mer eftersom jag går till och från P18 också, så jag mätte upp min rutt på "IForms" sida...
Och det blev 1.1 mil.
Jag var trött som fan när jag kom hem.

Men så åt jag ju godis igår och det blir ju bakslag dagen efter.
TRÖTTHET och värk.
Jag borde låtit bli godiset, men det var ju fredag...

Så det blir en hängig och lugn dag, precis som planerat.
Minus hängigheten då.
Nu måste jag ha lite kaffe, sen ska jag visa en bild.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0