Snopet!

Nej...

Sonens rygg är fortfarande inte läkt.
Det ser precis likadant ut som vid senaste röntgen.
Läget är alltså oförändrat.
Trots att det gått ett år nu.
SUCK...
Ny magnetröntgen i november.

Nä, vi har ingen tur varken jag eller sonen.
Trasig nacke och trasig rygg.
Fast jag tycker att det är värre för sonen faktiskt, han är bara tio.
Det känns ONÖDIGT tidigt.
Så jag känner mig lite låg och snopen.
Det KÄNDES som om han skulle vara läkt nu.

Ja, ja, det är som det är, jag kan inte göra så mycket åt nån av oss.
Det är bara att försöka vara positiv för oss båda.
Det blir väl bra i slutändan på det ena eller andra sättet.

Ja, vad har jag gjort idag då...?
Ökade på min promenad till 8.2 km.
Funkade jättebra tills solen gick i moln, då blev jag för kall och hela ryggen och nacken stelnade till.
JAG HATAR KYLAN!!!
Ja, nu har jag varit djävligt tjatig om detta, men NÄR ska det vända?

Och det lustiga är att jag läste ju i GT imorse att det ska fortsätta vara kallt, men soligt.
Så kom sambon hem med Aftonbladet och där stod det SOL och 20-21 grader i två veckor framöver...
Jaha...
DÅ hoppas jag på att Aftonbladet har mest rätt för NU vill jag slippa dra på mig en massa kläder som tynger ner hela nacken.
Och av och på med ytterkläder.
Bort, bort, bort.

NU ser jag Rapport, TJUGOEN grader imorgon.
Vi får väl se...

Och så till sist...
Jag såg på Facebook igår att "Leva Kungslador" snart ska öppna (Jag har gått med i den FB-gruppen)
Och jag ser VERKLIGEN fram emot det.
Jag tror ju att det kommer bli Visbys svar på Rosendals Kafé i Stockholm, som ligger på Djurgårn.

Jag var och smygkikade där i söndags när jag ändå var ute på Hällarna ...

Det blir SÅ FINT!
Gud vilket jobb dom har gjort bara med trädgården.
Jag gick upp genom äppellunden och sedan försiktigt in på området.
Jättemysigt.
Redan från början när jag hörde attt det skulle öppnas upp där så kände jag:
Detta kommer bli ett "vattenhål" för mig att "hänga på".
Perfekt att sitta under ett träd, fika, låta ungarna leka i naturen...
Underbart.

Och när jag då var och tjuvkikade , kände jag VERKLIGEN att det kommer bli ett toppenställe.
Ledsen Bageriet, det blir inget "häng" hos er längre.
Jag kommer byta favoritställe.
PERFEKT promenadavstånd från oss, och vacker natur, och vackra omgivningar.
Och vackert strövområde om man vill när man går hem.
VISSERLIGEN är jag ju på Hällarna var och varannan dag...
Men jag får aldrig nog!
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0