Teaterapa?

Hovfotografen Sonen förut när jag bad honom fota mig som Prinsessan Party-Madeleine:
"Är du galen, vad har du gjort?"
Ett litet SPEX bara.
Sonen:
Huvudskak...
Och så tittade han på tv´n igen.
Tråkmåns.

Jag fick fota mig själv .

Och så hade jag fått här på mailen:
"Det är inte svårt att se vart din son har ärvt sina TEATERAPA gener ifrån.
Sådan mor sådan son!"

Teaterapa?



Moi?
Nä, jag är väl ingen sprallgök som gillar att APA mig?
Hm...
Jo, kanske.
Ibland.

Nåväl, nu sitter sonen, Teaterapan nr 2, och väntar på datorn, jag får inte blogga mer.
Jag får gå tillbaka till filmen "This is it" med Michael Jackson.

P.s. Han har TVÅ teaterapor att brås på faktiskt...  D.s.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0