Himla lång tv-dag!

Det blev en HIMLA lång tv-dag!


(Vacker, vacker, vacker)

Nu har jag följt NÄSTAN allt (minus filmstunden) och jag är helt SLUT.
Och jag fattar inte hur bröllopsparet fortfarande orkar stå på sina två ben.
Vaxdockan Daniel har sett lika dan ut hela dagen och Vickan ser lika fräsch och sprallig ut vid valsen som jag gjorde klockan...
12.00 idag.
DÅ var jag pigg.



Nu, dödstrött!

Vissa av gästerna såg ut att STAPPLA när dom gick mot "Bröllopsvalsen" nyss.
Men såg man på deras fötter...
Och tänker sig själv, att man skulle ha gått i högklackat i FEMHUNDRA timmar...
Då hade jag också stapplat.
jag hade nog inte bara stapplat, jag hade nog skrikigt:
AOUTCH, aoutch!
För varje steg...
Jag stapplar fastän jag bara suttit i soffan.

Nu lägger jag ner bröllopsbloggandet och kryper till kojs!
Och har lite dåligt samvete att jag lovat sonen en RIKTIG MYSKVÄLL.

Som kom att bestå i bröllop och varulvsfilm.
Fast sonen fick då inte se varulvsfilmen med oss, utan "Alvin & Gänget 2" i sitt rum.
INTE för att han klagade, men ÄNDÅ.
Nu, mot sängen.



Den vackra prinsessan och den flinande grodan!
Sticka lugnt önskar Prinsessan Madeleine.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag gav upp när jag fått se bröllopstårtan!

2010-06-20 @ 08:17:53
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0