En mycket "Tungur Knivfur"...

Såg på nyheterna att på måndag ska det bli uppemot TRETTIO GRADER!!!!!
WTF?

Först har det varit kallt som fan ända tills igår...
Och sen blir det MEDELHAVSVÄRME á la BIG TIME.
Nåväl, det återstår väl att se, jag är skepisk.

Jag hoppas nästan inte det blir riktigt SÅ varmt för jag har lovat sonen att vi ska åka och bada på måndag.
DET har jag nog inte lust att göra om det blir 30 grader, då tuppar man ju av på stranden.
Vi får väl se som sagt...



För övrigt så har jag inte bara sett på nyheterna.
Jag har även sett på film.
Och den filmen var nog det SÄMSTA pretentiösa SKIT jag någonsin sett.
Jag ber om ursäkt till ALLA filmer som jag sagt var dåliga här på bloggen det senaste året, för den här var SÄMST!

Jag blev så himla sugen på "Valhalla Rising", sambon hade den i datorn.
Tänkte mig en ny "KORPEN FLYGER" och "Tungur knivfur" ni vet...
Och det började lovade, mycket brutalt, vikinga-aktigt och rått.
Om än lite förvirrande, men jag tänkte det reder sig.
Det blir bättre och man får förklaring längre fram i filmen.
Men ICKE.

Den blev bara sämre och sämre, och mer pretentiös och helt OBEGRIPLIG!
SÅ KASS.
Jag kastar en MYCKET TUNGUR och skoningslös KNIVFUR på film, manus, skådisar och undrar vad filmen handlade om.
Inte nog med att jag inte kunde fira en "normal" midsommar i år...
Jag slösade bort kvällen på en skitfilm också.
Shize .

Nu ska jag snart krypa till kojs.
Jag är inte trött, men jag måste vila nacken.
Nya tag imorgon.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0