Glad midsommar!

Midsommarvädret blir VARMT.
Jag vaknade 07.30, fikade och vid 08.30 gick jag iväg till affären.
Skulle inhandla bredbar toufo, baugette och vitlökssill.
Jag tog på mig tröja, kjol, jeansjacka och halsduk...
Det var VARMT!

Den "vanliga" klädkoden som jag är van att ha nu...
Nä, det blev en svettig, kort promenad, men svalkan i affären uppvägde.

Handlade det jag skulle, plus lite dricka.
Det blev för mycket för nacken.
Så nu har jag en lite brännande nacke.
MEN...
Jag skiter i det.
Jag ska fira midsommar ändå, men är glad att jag BARA ska fira på dagen!
Bra beslut.

Nu är jag tillbaka i soffan och glor på morgontv.
Ska göra lite baugette-lunch och ta en dusch senare.
Det är allt.
Jag funderar på en kopp kaffe till.
Så tills ikväll, när vi ses igen...



Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0