Inget krokodilskinn mera!

Efter min promenad här idag, har jag hållit mig inne!

Jag kände att luften gick ur mig rejält med en ögonsvullen kanin och allt!
Och KALLT ute, sol visserligen, MEN kallt som som sagt, skittrist.
Jag hade ingen lust att ens vara i trädgården, sitta och trycka i bersån, nä tack!
Det blev ett litet fikabesök av lilla Sunshine och hennes mamma.
Sen har jag sett på film, "Mongol" en film om Djingis Kahn och målat i soffan.
Jag har bara inte haft lust med något annat.

Som sagt luften gick ur mig!
Jag bara ser pengar försvinna och det känns...
Fan.

Ikväll ska jag FORTSÄTTA glo på tv och film.
Jag ser nyheter nu, det blir "Ugly Betty" och sen ska jag se filmen "Precious".
Den har ju vunnit så mycket priser och blivit så hyllad att jag har skyhöga förväntningar.
Farligt, för då faller det ju lätt, platt för mig...
Men jag HOPPAS att jag tycker den är så bra som den sägs vara.
Så det blir min spännande kväll.

YES!!!!!!!!!
Ser på Regionala nyheterna att:
DET BLIR INGET ARENABYGGE PÅ HÄLLARNA!
Hurra, hurra, hurra!
Det blir för dyrt och ingen av dom tre entreprenörerna ville gå vidare med upphandlingen!

Gud så glad jag blir!
Nu snackas det om P18 och där Gutavallen ligger!
Kör på det, jag skiter i vilket, BARA HÄLLARNA får vara ifred.
Gotlands Kommun, HA, där fick ni  !
Så glad man kan bli när IDIOT-IDÈER inte går igenom.
Undrar vad dom ska komma på härnäst för att förstöra mitt favvo-område?
Nä, dom kan bygga sönder åt Snäckhållet, men MIN SIDA AV stan, den ger ni F-A-N i!

Annars var jag ju och köpte...

... detta Body Butter igår!
En av mina bästisar har kört med denna ett tag, och jag tycker hon luktar som en BLOMMA varje gång man får en kram!
Och hon har lovprisat kroppssmör och sagt att hon, liksom jag, varit torr som fnöske...
Börjat med kroppssmör och SLUTAT vara torr som fnöske.

Jag har försökt med den ena efter den andra bodylotionen och inte varit nöjd.
Härom dagen såg jag att jag FJÄLLADE av torrhet på underarmen.
Krokodilskinn på ovan-armen och benen.
Va f-n...?
Har haft en jättegod bodylotion, men det har gjort mig till en psoriasis-wannabe med krokodiltendenser!
Och det räcker typ med EN hudsjukdom här liksom .

Alltså gick jag snabbt in och köpte det här kroppsmöret igår, på hemvägen efter lunchen med mina vänner.
Använt den i två dagar, och jag är INGEN psoriasis-wannabe längre, no torrt skinn!
Inget KROKODILSKINN så långt ögat kan nå!
Mjuk som en bebis (nästan ;)

Och INTE kladdar det eller förstör kläder, som jag trodde kroppsmör gjorde.
Man ser SMÖR/BUTTER och tänker förstörda kläder liksom...
Och pluset...
Sambon kom hem här och sa:
"Mmmmm, har du köpt ny parfym, mmmm...?"
Nope, sa jag, ny bodylotion(eller bodybutter då).
Och fastän det är 8 timmar sedan jag duschade, luktar huden fortfarande GOTT!
Så, den rekomenderas VARMT!
Slut på REKLAMRUTAN !
Sticka lugnt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0