Bedårande kaniner!

Jag bad om bilder och fick bilder på mailen från min kära grannfru :D
Håll i er nu för DET HÄR, det är bedårande SÖTT!!!!







Jag blir SÅ kaninsjuk så jag hittar inte ord!

Jag och sonen skall gå på besök imorgon, men jag vet inte om jag VÅGAR nu.
Det gick bra så länge dom var hårlösa, ögonlösa och bara simmade omkring planlöst på en handduk.
Nu...
Små ULLETUSSAR som är för söta att titta på.
FARLIGT ;D

Ja, vi vet ju hur det blev med "Hitte-kaninerna" som jag lovade sonen få behålla BARA EN TIMME efter att vi hittat dom.
Och när vi hittade dom sa jag, när sonen frågade om han kunde behålla dom om vi inte hittade ägarna:
"Absolut INTE, vi ska INTE ha några kaniner ALLS, det blir inga mer husdjur här!!!!"
Väldigt bestämt.

En timme senare hade jag redan lagt mig på rygg och sa att:
"Ok, hittar vi ingen ägare så får du BEHÅLLA EN."
Och så fick vi ju inte behålla nån men väl få en i hittelön.

Jag kommer nog dö imorgon ;D
Återkommer strax.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0