Cerise sjal klar!

Jaha, då vart den cerisa sjalen äntligen klar :D

Tog mig två timmars jobb idag.
Bilder:






Jag hoppas jag ska kunna fota den här sjalen MED MODELL denna gång.

Ska kolla med min favoritmodell och se vad hon gör efter skolan imorgon, det ska ju bli sol så eftermiddagen borde bli kanon att fota.

Så två bilder där jag lekt i bildprogrammet ;D






Jag fick besök av en av mina bästisar också, utan bebis idag.
Hon stannade på en fika och lite snack.

Och jag är FORTFARANDE så glad.
Nacken känns kanon, det är obeskrivbart!
Senaste veckan HAR DET VERKLIGEN hänt något.
Shit, jag är bara GLAD.
NU kastar jag mig över NÄSTA projekt.

Kommer tillbaka med lite bloggande om "Lika som bär" snart ;D
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0