Ej till salu!

Båda handledsvärmarna är klara...



Men dom här blir inte "Till salu", dom blir "prov-värmare" till boden!



Med gröna LÄKEROL-knappar på baksidan.

Jag visste väl att det var LIKT nå´t, men kom inte på det förrens sambon sa:
"Det ser ut som små halstabletter!"
But of course, gröna små Läkeroltabletter, det var DET dom såg ut som!
Tack sambon för den observanta detaljupplysningen.
Han kan få bli min HANTVERKSMUSA om han fortsätter så här ;D

Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Jag är helt slut idag också, det har varit en lika bra dag som igår.
Kroppen är fylld med glädje och trötthet.

Jag känner att det är skönt att fått haft en sådan här BRA VECKA med roliga dagar, VARJE DAG faktiskt och förbereda mig för STRIDEN den 24:e ;D
Eller vad det nu blir...
Men det har lyft upp min vecka med bebisgos, varit hemma hos Chiefen, köpt dockorna, fyndat och kusinlunch och vänbesök ikväll.
GLAD, avslutar jag med nu.

Blubb, blubb & sticka lugnt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0