Energi please...

Ja, här skulle det behövas lite energi please!

Jag är verkligen saggig och nu kalkylerar jag kallt med att jag ska vara risig idag, imorgon och i övermorgon.
SEN ska det värsta vara över och bara snuvan kvar.
Fast dagen har ändå gått fort, tack och lov.
Jag ska lägga mig tidigt som tusan.

Sambon bjöd på middag idag, lövbiff, potatis i ugn och jag slog till på VITLÖKSSMÖR!

Allt för att förkylningen ska få sig en match.
Jag ska äta vitlök varenda dag nu.
Gott och förhoppningsvis effektivt.

Romantiken i middagen uteblev dock, jag kände mig bara hängig ;D

Inga promenader nu heller, jag ska ta det lugnt så jag är "förkylnings-frisk" till Påsken.
Jag vill vara pigg och orka umgås nu när lite släkt är nere.
Jag vill verkligen INTE känna mig så här...



Och vad gäller virkandet så känns det som om jag inte kommer NÅGONSTANS!!!

Jag virkar och virkar och har inte ens kommit till HÄLFTEN av sjalen.
Jag fattar ingenting där heller...
Men jag har ju inte haft virklust förutom igår, och idag har det gått sådär.
Segt även där.
Nu ska jag se på tv en liten stund till, sen ska jag gå och lägga mig.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0