Första kyssen!

Jag fick förresten världens roligaste mail idag...
(ja, det droppar in en del mail liksom ;)

Jag bara måste skriva av och lägga ut det här.
Jag har två vänner, Syster J och Lilla Nettan, som alltid skickar så roliga mail med roliga bilder och underfundiga meningar till.
Jag får OFTA ett gapskratt som en bonus när jag får mail från dom.

Idag fick jag följande:

Första kyssen !

Det är din första kyss, och många frågor kan poppa upp i samband med det.

Är det rätt tillfälle?

Är det någon som tittar?

Vill min utvalda verkligen?

Luktar jag fräscht?

Sen tänker du...

Äh, va fan, och bara GÖR DET!!!!!!




Sååååå kul!
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det här är ju bara för sött!



Jag brukar också lägga ut en del av de här skojiga mailen man får.



Varmt tack för din kommentar hos mig angående solning. Där fick mitt inlägg verkligen en aspekt till. Det finns ju andra skador av solen än cancer och att man blir rynkig.



Ha en fin piglördag!

Kram Ingrid

2010-03-24 @ 08:12:59
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Stickqvickan

Hej!

Ja, det där mailet tyckte jag var supersött :D

Och solen, ja det kan vara så underbart för det mesta och ens värsta fiende ibland :D

Ha en fin piglördag du med...

INTE för att jag vet vad en Piglördag är, men jag ska genast googla det :D

Kram tillbaka

2010-03-24 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0