Inget spikat...

Jag glömde ju en sak...

Tidningen igår:
"S.O.S Gute mot ny tv-säsong"

Va!!!!!?

"Inget är spikat, men Mastiff har varit här."
Och vidare står det att läsa:

"Dom flesta är positiva hos oss, men samtidigt funderat på om det inte vore bäst att lägga av när man är på topp..."

Ja, men DÅ BORDE ni ha lagt av efter säsong ETT, kan lilla jag då tycka.

Mediakåta Henrik "Henke" Swedborg fortsätter:

"De flesta är postiva av brandmän och ambulanssjukvårdare (tror jag det) men det finns också kritiska röster.
Det innebär naturligtvis ett MERJOBB för för oss att ha ett filmteam närvarande  och det är inte självklart att alla tycker det är bra... "

Nä, det kan jag VERKLIGEN förstå...
Att ha ett FILMTEAM hängades i hasorna på alla fikaraster och middagar tex måste vara SKITJOBBIGT!!!!
Att aldrig kunna slappna av och...
Fika.

" Personligen tycker jag att en ny säsong vore kul, men jag skulle gärna se att man skildrade lite mer av VARDAGEN ..."
Que, vardagen???
MER VARDAG hos brandisarna kan väl KNAPPAST vara MÖJLIGT!!!!!!!!!!!!!
Jag TEATERSVIMMAR ;D

Det är nog vardag i tv-rutan hos dom så det räcker!

Vi tittare har väntat i TVÅ säsonger på att det ska bli " Little more action and a little less conversation" för att citera Elvis!

Så mycket mer övningar, fikapauser, åka handla mat, middagar, luncher, träning i gymmet, bad, tårta, snacka privat grejer- VARDAG behöver vi nog INTE...
Tycker jag då...

"Det är klart att filmteamet vill ha action och att det ska hända saker.
Men som det ser ut i tv gör det INTE i verkligheten..."
Herregud, är det ÄNNU slappare alltså än vi redan SETT?
Teatersvimning igen.

Ska man behöva få en Tv-stroke undrar jag?

Föööör, OM dom sänder så MÅSTE jag tyvärr se också.
Varför tänker ni då, låt bli om det är så dåligt...
Nä, det KAN jag ju inte göra för...

FÖR ATT, bara!!!!

Men jag tycker nog ÄNDÅ ska lyssna på SIG själv lite och ta sig en funderare på om dom inte ska "SLUTA PÅ TOPP" iallafall???
Pliiiiiis.
Sticka lugnt.

P.s. Ni kommer väl och släcker om det börjar brinna här, även om jag är taskig? D.s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0