Normal!

Idag känner jag mig NORMAL!

Jag känner min nästintill som den gamla Madde-Padde och det...
Är den bästa känslan i världen.
Och nu menar jag i NACKEN inget annat, för där är jag väl allt annat än normal.
Nä, skoj, skoj, jag är ganska normal, det är nog andra som är onormala ;D

Jag var EXTRA glad idag för renskrapad gångbana till Vibble, betydde JOGGINGSKOR på fötterna.

Å vilken SKILLNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kände INGET i nacken, stuns i skorna gör STOR skillnad kan jag säga.
Och jag tog promenadrekord för året, 60 min nästan på pricken :D
Jag tog tid såklart.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, det är så skönt!
Och med Katrina And The Waves och "Walking on sunshine" i öronen kunde det knappast bli bättre, jag flög fram :D

OK, jag kan inte sitta fel och jag kan inte bära tungt ännu, MEN...
Igår när jag stickade på den rosa Åremössan så kände jag INGENTING!
Ingen värk som BRUKAR komma sen jag testat på och börja sticka.
Ingenting.

MAGISKT mina kära läsare, magiskt.
Jag känner mig så glad för att:

Min läkare sa till mig att testa medicin nummer 3 för att utröna om det är nervsmärtor eller muskelsmärtor i nacken och armen.
Jag är glad att han sa till mig att "Smärtbromsen" i kroppen kan lägga av för gott om det vill sig riktigt illa, pga av att man går med smärta dag in och dag ut.
Då hade INTE min nuvarande medicin hjälpt alls.

Jag är så glad att MIN ENVISHET inte sträckte sig längre än mellan den 26 augusti till den 14 januari!
För idag känns det normalt...
Nu till virkningen.
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Visst är det härligt när man kan ta sig fram på vägarna igen. Här har man inte kunnat gå annat än på stora landsvägen och det är så jättetrist, så idag tog jag vägen ner till Muldestranden och det var jättehärligt. Nere vid stranden var det oplogat, men jag gick rätt bra på skaren, så jag tog mig fram i alla fall.



Jag lägger en länk till din blogg bland mina gotlandsbloggar, hoppas att det är ok.



Ha en fin helg!

2010-03-06 @ 19:15:18
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Bloggaren Herself

Ja Ingrid, det var helt underbart idag att kunna gå snabbt och i joggingskor utan att halka och slå ihjäl sig.

Speciellt med min nacke oxå, jag vill ju inte ramla och skada mig igen nu när den blivit så bra.

Visst får du lägga in mig bland dina gotlandsbloggar, det är bara kul :D

Ha en fin helg du med!

2010-03-06 @ 23:10:02
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0