Planeringsmöte...

Det blev en solig promenad på BARMARK igen, Vibble/Toftavägen är så BRA :D

Inte så vacker att gå längs kanske, men ISFRI!
Men så fort all snö smält bort kan jag ta Hällarna igen, lite finare natur där OCH Snäckrundan.

Jag gick och hade planeringsmöte med mig själv.
Jag fick ihop en hel kollektion faktiskt ;D
Eller iallafall idéer OM VAD som ska ingå i en helhet.
Känner mig himla taggad.

SEN funderar jag på "en sak" som jag är så HIMLA sugen på.
Vet dock inte om det går att genomföra i april...
Men jag ska ringa och kolla så återkommer jag, för DET kan bli skitkul!!!!!
Än så länge håller jag det hemligt ;D

Jag hann inte mer än hem så hade en av mina vänner ringt.
Hon hade en beställning som jag har EN VECKA på mig att fixa.
Jag hinner med EN sak, inte båda tyvärr.

Så jag sätter tänderna i DET först och sen kollektionen.

Nu sitter jag och gör det sista på den rosa mössan.
Den blir förmodligen klar idag.
Beroende på hur mycket jag orkar sticka.
Återkommer...
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0